.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مطرح کرد :
کمبود زمین برای توسعه شهرک های صنعتی مازندران نگران کننده است !
شمال نیوز: زمین مناسب برای توسعه برخی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران وجود ندارد.
کمبود زمین برای توسعه شهرک های صنعتی مازندران نگران کننده است  !

به گزارش شمال نیوز، یاسر امینی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: کمبود زمین برای توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان یک مشکل جدی و نگران کننده است و در حقیقت، زمین مناسب برای توسعه برخی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی وجود ندارد.

 

او گفت: افزایش قیمت اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی توسط سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، منطقی و کارشناسی است.

 

امینی گفت: قیمت‌های اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی در کشور، هر سه ماه یکبار طبق مصوبه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و براساس چارچوب‌های قانونی که برای مناطق مختلف وجود دارد تعیین می‌شود و شرکت‌های شهرک‌های صنعتی هیچگونه نقشی در این خصوص ندارند و صرفاً مجری مصوبات ملی هستند.

 

او با بیان اینکه هزینه تأمین زیرساخت شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران از قیمت مصوبی که در سطح ملی انجام شده، بیشتر است، گفت: البته این قیمت مانع روند تولید نیست بلکه باید افرادی را که زمین واگذار شده شهرک را طی سال‌های گذشته اخذ کرده و هیچگونه ساخت و ساز و فعالیت اقتصادی انجام نداده اند، شناسایی و این اراضی از آن‌ها پس گرفته شود.

 

امینی گفت: با اقدامات حقوقی، تمام روزنه‌های مرتبط با انجام دلالی و قیمت گذاری غیرقانونی اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی، بسته خواهد شد و انتظار می‌رود تا فعالیت دلالان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خاتمه یابد.

 

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: با اقدامات حقوقی انجام شده این شرکت امسال ۳۰ هکتار اراضی صنعتی راکد آزاد سازی شد و آماده واگذاری به سرمایه گذاران دارای اهلیت کرده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.